Cookies

Om K-parts voor jou nog beter te maken, gebruiken wij altijd functionele en analytische cookies (en daarmee vergelijkbare technieken).

Ook willen we cookies plaatsen om je bezoek aan K-parts makkelijker en persoonlijker te maken.

Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten K-parts volgen en verzamelen.

Hiermee passen wij en derden onze website, app en advertenties aan jouw interesses aan.

Lees er meer over in ons cookiebeleid.

chevron-down
Marketing cookies worden gebruikt om bezoekers op websites te volgen. De bedoeling is om advertenties te tonen die relevant en boeiend zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.
chevron-down
Geeft toestemming voor het verzenden van gebruikersgegevens met betrekking tot advertenties naar Google.
chevron-down
Geeft toestemming voor gepersonaliseerde advertenties.
chevron-down
Voorkeurscookies stellen een website in staat om informatie te onthouden die de manier waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, verandert, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Klachtenafhandeling

Defect product
Wij verzoeken je de bestelling na ontvangst te controleren. Als je bestelling beschadigd, defect of het product dat je hebt ontvangen zichtbaar afwijkt van hetgeen je besteld hebt meld deze dan aan via onze retourpagina. K-Parts draagt zorg voor kosteloze nalevering of omruiling van deze artikelen. Neem verkeerd geleverde artikelen niet in gebruik! Alleen ongebruikte producten komen voor kostenloze vervanging in aanmerking. K-Parts is niet verplicht het artikel te vervangen wanneer de afwijking te gering is om de vervanging te rechtvaardigen.

Heeft u een klacht?
Wanneer u een klacht heeft over onze service kunt u altijd contact opnemen met een van onze medewerkers. Wij verzoeken u een e-mail te sturen naar onze klantenservice via het contactformulier op onze website. Daarmee stelt u ons in staat om onze zorg aan u te verbeteren. Onze medewerkers zoeken dan samen met u naar een passende oplossing. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent.

Geschillencommissie
Uiteraard kunt u ook gebruik maken van de geschillencommissie van Keurmerk.info. Hieronder staan de voorwaarden om gebruik te kunnen maken van deze geschillencommissie :

1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

2. Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info.

3. Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd.

4. De Geschillencommissie zal een geschil niet behandelen of de behandeling staken, indien aan de ondernemer surseance van betaling is verleend, deze in staat van faillissement is geraakt of zijn bedrijfsactiviteiten feitelijk heeft beëindigd.

5. Indien naast de Geschillencommissie Webshop Keurmerk een andere erkende of bij de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) of het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) aangesloten geschillencommissie bevoegd is, is voor geschillen die andere Geschillencommissie bij uitsluiting bevoegd.

star star star star star
4.69