Ik weet niet welke onderdelen ik nodig heb, waar kan ik terecht?
We snappen heel goed dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. Heb je een technische vraag over bepaalde onderdelen of weet je niet welke onderdelen je nodig hebt? Dan is het het makkelijkst om het contactformulier in te vullen met je vragen gericht aan onze technische dienst. Probeer altijd direct zo veel mogelijk informatie te vermelden, zoals voor welke scooter, bouwjaar, 2- of 4 takt etcetera. We streven er naar om dit binnen 2 werkdagen voor je uit te zoeken.
Hoe plaats ik een bestelling bij K-Parts?
Fijn dat je de juiste artikelen hebt gevonden. In een paar stappen kan je jouw bestelling plaatsen. Wij zorgen dan dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd!
Stap 1:Plaats je gevonden artikel(en) in je winkelwagen.
Stap 2:Ga naar je winkelwagen. Heb je een kortingscode, dan kan je die hier invullen. Klik hierna op afrekenen. Stap 3:Nu kan je jouw gegevens invoeren. Wanneer je ingelogd bent in je account zijn de gegevens al voor je ingevult. Wel zo makkelijk!Controleer altijd of je gegevens kloppen en compleet zijn ingevuld. Controleer ook altijd je ingevulde e-mail adres op spelfouten. Hier sturen we namelijk de orderbevestiging naartoe.Kies op deze pagina ook meteen de gewenste verzendmethode.
Stap 4:Kies nu je gewenste betaalmethode en reken je bestelling af. Controleer altijd of je een orderbevestiging hebt gekregen en of het geld van je rekening is afgeschreven (behalve bij Klarna).Na deze stappen gaan we metéén voor je aan de slag. Omdat we je bestelling direct gaan inpakken en versturen zodat jij je bestelling op tijd ontvangt, kan deze na het plaatsen niet meer gewijzigd worden.
Ik heb geen orderbevestiging gehad
Als je geen orderbevestiging hebt gekregen kan dit meerdere oorzaken hebben. Het kan zijn dat de betaling niet goed is gegaan. Hiervoor kan je je bankafschrift controleren. Het kan ook zijn dat je tijdens het bestellen per ongeluk een verkeerd e-mail adres hebt ingevoerd. Controleer tijdens het plaatsen van je bestelling daarom ook altijd je e-mailadres op spelfouten. Als de betaling wel goed is gegaan kan je het best contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder!
Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen?
Na het plaatsen van je bestelling gaan we metéén voor je aan de slag. Omdat we je bestelling direct gaan inpakken en versturen zodat jij je bestelling op tijd ontvangt, kan deze na het plaatsen niet meer gewijzigd worden.
Wat kan ik doen als ik per ongeluk een verkeerd artikel heb besteld?
Het kan natuurlijk voorkomen dat je een verkeerd artikel hebt besteld. Lees daarom ook altijd goed de productomschrijving of het artikel wel passend is op jou voertuig.Mocht je iets verkeerd besteld hebben, dan kan je het product via onze retourpagina aanmelden en terugsturen.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Na het plaatsen van een bestelling gaan we direct voor je aan de slag. Je bestelling kan dan na het plaatsen ook niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. Je kan je bestelling na ontvangst retour sturen via onze retourprocedure.
Ik heb geen track & trace ontvangen
Als je nog geen track & trace code hebt ontvangen kan het zijn dat jouw bestelling nog niet is aangemeld bij de pakketdienst. Heb je aan het einde van de dag nog steeds geen track & trace code ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen dan kijken wat er aan de hand is en eventueel alsnog de track & trace code opsturen.Het kan ook zijn dat je een verkeerd e-mail adres hebt ingevoerd. Controleer bij het plaatsen van je bestelling daarom ook altijd of het juiste e-mail adres is ingevoerd, en of er geen spelfouten in zitten.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen in Harderwijk?
Helaas is het niet mogelijk een bestelling af te halen.
Wat als mijn bestelling niet compleet is?
Als je een incomplete bestelling heb ontvangen is dat natuurlijk erg vervelend. Soms kan het voorkomen dat één van je bestelde artikelen niet meer op voorraad is. In dat geval zullen we een pakbon aan je bestelling toevoegen waarop staat dat het product wordt nageleverd. Dit duurt in de meeste gevallen maximaal een week. Mis je een artikel en zit er géén pakbon bij je bestelling, neem dan direct contact op met de klantenservice zodat we dit zo snel mogelijk voor je kunnen uitzoeken en oplossen.
Waar vind ik de orderbevestiging en btw factuur van mij bestelling?
Als je bij ons een order plaatst wordt automatisch de orderbevestiging verstuurd naar het e-mailadres wat je hebt ingevuld. Controleer daarom altijd tijdens het bestellen dat je het juiste e-mail adres invoert. Let daarbij ook goed op spelfouten.De orderbevestiging en btw factuur kan je ook altijd weer terugvinden in je accountoverzicht. Heb je deze niet gehad? Neem dan contact op met onze klantenservice.
We streven ernaar om een zo groot en breed mogelijk assortiment op voorraad te houden, zodat we jouw bestelling razendsnel kunnen versturen. In de meeste gevallen bedraagt de levertijd 1 werkdag. Als je hebt gekozen voor avondlevering via Trunkrs, ontvang je jouw bestelling nog dezelfde avond. Het kan echter voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt. Dit heeft voornamelijk te maken met de drukte bij de pakketdiensten op dit moment. Helaas hebben wij hier geen invloed op.
Welke verzendmethodes kan ik kiezen?
Je kan kiezen voor een levering via PostNL of Trunkrs. Voor PostNL geldt dat deze normaal gesproken de volgende dag in huis is (m.u.v het weekend). Voor Trunkrs geldt dat wanneer er voor de vermelde tijd is besteld, de levering dezelfde avond plaats zal vinden.
Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Heeft jouw bestelling een orderwaarde van 59 euro of meer, dan versturen wij je bestelling gratis met PostNL naar jouw woonadres of afhaalpunt. Kies je voor avondlevering van Trunkrs, dan zijn de verzendkosten 3,95 euro en wordt jouw bestelling dezelfde avond nog bezorgd. Voor een bestelling met een orderwaarde onder de 59 euro bedragen de verzendkosten voor levering met PostNL 5,95 euro en voor avondlevering met Trunkrs 7,95 euro.
Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten bezorgen dan op mijn huisadres?
Als je kiest voor de avondlevering met Trunkrs dan kan je bestelling alleen op het huisadres bezorgd worden. Kiest je voor levering via PostNL, dan kan je ervoor kiezen om het op een PostNL punt af te halen. Dan hoef je niet thuis te zijn als het pakketje wordt bezorgd.
Ik heb niets besteld maar wel een pakket ontvangen
Als je een bestelling hebt ontvangen wat niet van jouw is, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Mocht het een pakket van de buren zijn, vragen we je of je die zou willen afgeven bij de buren. Dan heeft de bezorger waarschijnlijk een fout gemaakt met het afleveren van het pakket.
Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?
Het is altijd vervelend als je een pakket hebt besteld maar niet hebt ontvangen. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Controleer altijd eerst je track & trace code of daar meer informatie in staat over je zending. Het kan namelijk zijn dat je zending vertraagd is. Mocht dit niet zo zijn en je pakket staat op afgeleverd, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik heb mijn bestelling of een deel hiervan beschadigd ontvangen
Het is natuurlijk enorm vervelend als een artikel beschadigd aankomt. Dit willen dan dan ook graag zo snel mogelijk voor je oplossen. Controleer altijd je bestelling en meldt beschadigingen direct aan op onze retourpagina.
Kies voor retourreden 'product is beschadigd'. Onze retourafdeling zal jou aanvraag dan in behandeling nemen en komen met een passende oplossing. Dit geldt alleen voor artikelen die beschadigd bij je zijn binnengekomen. Als een product beschadigd raakt na montage kan deze niet meer retour.
Helaas is het niet mogelijk om je retour door ons te laten ophalen. Je kan eventueel wel je retour afgeven bij ons in Harderwijk.Let er op dat je retour aangemeldt is op onze retourpagina en dat het retourformulier in de doos meegeleverd zit. Kies op de retourpagina voor de optie 'terugsturen op eigen gelegenheid'.
Mag ik mijn artikelen retourneren?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling mag je jouw bestelling of een deel hiervan zonder opgaaf van reden retourneren, de zogenoemde afkoelingsregeling. Nadat wij het product hebben ontvangen, ontvang je het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen binnen 10 werkdagen terug op de rekening waarmee de bestelling betaald is. Je bestelling kan alleen geretourneerd worden indien de producten compleet, ongeschonden en ongebruikt (niet gemonteerd geweest) zijn. Klik hier voor onze volledige retourprocedure.LET OP: Controleer je bestelling en meld beschadigingen direct aan op onze retourpagina. Na montage kunnen beschadigde producten niet geruild of geretourneerd worden.
Hoe retourneer ik mijn artikelen?
Ben je niet tevreden over je bestelde producten of heb je per ongeluk iets verkeerd besteld?
1. AANMELDENMeld je retour binnen 14 dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen aan. Selecteer de items die je wilt retourneren en kies de gewenste retour methode.2. INPAKKENPak je items netjes in en plak het retouretiket op het pakket, vergeet niet om het oude verzendetiket te verwijderen. Gebruik altijd een omdoos en plak geen tape of labels op de originele productverpakking.3. VERSTURENLever je pakket in bij een PostNL, DHL of DPD locatie. Of stuur deze op eigen gelegenheid terug (afhankelijk van welke retour methode je hebt gekozen).4. TERUGBETALINGZodra ons distributiecentrum jouw retour heeft ontvangen ontvang je binnen 10 werkdagen een terugbetaling of een aangepaste AfterPay factuur.
Is er iets niet goed aan je bestelling buiten je schuld om? Stuur deze niet retour, monteer deze ook niet en meld het product aan op onze retourpagina. Staat de goede retourreden er niet bij, neem dan contact op met onze klantenservice.
Moet ik betalen voor mijn retourzending?
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je een product verkeerd hebt besteld of van gedachten bent veranderd. In dat geval dien je altijd zelf de retourkosten te betalen. Dit kan op eigen gelegenheid of met een betaald retourlabel wanneer je de retour aanmeldt. Heb je een klacht over je bestelling of moet er iets gerepareerd worden? Meld dit dan aan via onze retourpagina of neem contact op met onze klantenservice. Mocht het defecte product na onderzoek door eigen toedoen zijn ontstaan, zullen wij dit kenbaar maken en ontvang je achteraf nog een betaallink voor de gemaakte retourkosten.
Waar kan ik mijn retour afgeven?
Dat ligt er aan voor welke verzendmethode je hebt gekozen. Kijk op de website van de desbetreffende pakketdienst waar je je retour kunt afgeven. Je mag je retour ook bij ons afgeven in Harderwijk. Meld je retour dan wel eerst aan op onze retourpagina en zorg dat je het retourformulier in de doos mee levert.
Hoe moet ik mijn retour inpakken?
Het is van groot belang dat je je retour goed verpakt naar ons terug stuurt. Stuur altijd alles terug in de originele verpakking. Zorg ervoor dat het product niet teveel kan verschuiven in de doos. Gebruik desnoods het opvulmateriaal wat wij ook voor je pakket hebben gebruikt. Tape de doos goed dicht en plak het verzendlabel er goed op.
Hoe weet ik of mijn retourzending goed is aangekomen?
Als je een retour hebt aangemeld krijg je een link met track & trace code er in. Hiermee kan je de zending in de gaten houden en kijken wanneer het bij ons is aangekomen. Als het bij ons is aangekomen en verwerkt, zal je hier ook een mail van ontvangen. Als je kiest voor 'terugsturen op eigen gelegenheid' kunnen wij je retourzending niet in de gaten houden. Heb je 10 werkdagen na aankomst van je retour nog geen geld terug gekregen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe snel is mijn retour verwerkt?
Een reguliere retour zal binnen 10 werkdagen na aankomst bij ons beoordeeld en teruggestort worden, mits deze wordt goedgekeurd door de afdeling retouren.
Hoe snel wordt mijn geld teruggestort?
In het geval van een reguliere retour zal het geld binnen 10 werkdagen na aankomst bij ons (mits goedgekeurd) teruggestort worden. Heb je gekozen voor Klarna, zal de betaling (gedeeltelijk) geannuleerd worden bij Klarna als deze goed is verwerkt. Het zal aan je bank liggen wanneer het bedrag daadwerkelijk op je rekening staat.
Kan ik mijn bestelling omruilen?
Geplaatste bestellingen kunnen helaas niet omgeruild worden.Wel kan je de bestelling retoursturen en een nieuwe bestelling plaatsen.
Bij K-Parts kan je met alle onderstaande betalingsmogelijkheden betalen:
iDEAL (Nederland)
Bancontact Mistercash (België)
Creditcard betalingen
Paypal
Klarna
Heb je nog vragen over één van de betaalmogelijkheden? Klik dan hier.
Kan ik altijd achteraf betalen?
Klarna controleert altijd een aantal factoren om te bepalen of je hier voor in aanmerking komt Dit zijn onder andere de persoonsgegevens, het bestelbedrag, ons als webshop en nog meer. Controleer daarom altijd goed of alle gegevens juist zijn ingevuld.
Ik heb een betalingsherinnering gekregen van Klarna
Wanneer je een betalingsherinnering krijgt van Klarna, kan dit verschillende dingen betekenen:
Je bent vergeten de bestelling te betalen
Je hebt iets retour gestuurd, maar deze is nog niet door ons verwerkt
Je hebt al wel betaald, maar krijgt nog steeds een betalingsherinnering.
Als je iets retour hebt gestuurd, hou er dan rekening mee dat het 10 werkdagen (na ontvangst) kan duren voordat je bestelling wordt geannuleerd bij Klarna. Heb je al wel betaald, neem dan contact op met Klarna. Mocht je je hele bestelling geretourneerd hebben maar gekozen voor een speciale- of avondlevering, zal je hier ook nog een factuur voor krijgen.
Op de meeste artikelen zit een bepaalde garantie. Dit verschilt per product en per leverancier. Op sommige producten zit geen garantie, zoals bijvoorbeeld de meeste producten om je scooter op te voeren of foutief gemonteerde producten. Mocht je een artikel ontvangen hebben dat bij aankomst al beschadigd/kapot is, zit hier uiteraard altijd garantie op. Deze kan je dan aanmelden op onze retourpagina en kiezen voor 'product is beschadigd'. Monteer nooit zomaar iets als je het idee hebt dat er iets niet goed is aan het product. Neem dan eerst contact op met onze klantenservice.LET OP: Controleer je bestelling en meld beschadigingen direct aan op onze retourpagina. Na montage kunnen beschadigde producten niet geruild of geretourneerd worden.
Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelde artikelen?
Dit verschil per artikel en per leverancier. Monteer nooit zomaar iets als je het idee hebt dat er iets niet goed is aan het product. Heb je een beschadigd of afwijkend artikel ontvangen, meld dit dan aan op onze retourpagina. Na de aanmelding zal dit worden beoordeelt door onze technische dienst en die zullen contact met je opnemen. Kan je het niet meer aanmelden, omdat het langer dan 14 dagen geleden is? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik iets opsturen voor reparatie?
Als er iets kapot is gegaan buiten je schuld om is het handig dat je eerst contact opneemt met onze klantenservice. Er zal dan beoordeeld worden of we het product kunnen innemen voor reparatie. Als dit het geval is ontvang je een link voor een garantie aanvraag. De technische dienst zal aan de hand van de aanvraag bekijken of het gerepareerd kan worden. Mocht dit zo zijn zullen ze een gratis zending accepteren, zodat je het gratis aan ons kan versturen. Na reparatie zal het gerepareerde product weer naar je opgestuurd worden.
Kan mijn kapotte artikel gerepareerd worden?
Dit ligt aan het product wat kapot is en wat er gerepareerd moet worden. In principe doen wij alleen reparatie als er iets kapot is gegaan buiten je schuld om en wat binnen de garantietermijn valt. Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice voordat je iets naar ons toestuurt om te repareren. Zij kunnen dan kijken wat de mogelijkheden zijn.
Hoe lang duurt mijn reparatie?
Dit zal afhangen van het product, het type reparatie en hoe druk het is bij onze technische dienst. Uiteraard proberen we je reparatie zo snel mogelijk in behandeling te nemen. We zullen je zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden van de status van je reparatie.
Helaas bieden wij op dit moment nog geen cadeaubonnen aan.
Welke speciale acties hebben jullie bij K-Parts?
We hebben wekelijks een bepaalde productgroep of merk in de aanbieding. Ook bieden regelmatig kortingspercentages aan op het gehele assortiment. Benieuwd wat de exacte acties zijn? Maak dan snel een account aan en schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Je krijgt dan als een van de eerste een mail met alle informatie over de aangekondigde actie.
Hoe gebruik ik een kortingscode?
De kortingscode die staat aangegeven kan worden ingevoerd bij het afrekenen van de producten. Voeg eerst 1 of meerdere producten aan de winkelwagen toe die horen bij de huidige actie. Klik op het winkelwagenicoon, voer de code in bij kortingscode invoeren en klik op toepassen. Let goed op speciale tekens en hoofdletters. Wanneer deze staan aangegeven in de kortingscode, moeten deze ook zo overgenomen en ingevoerd worden.
Voorwaarden:
Er kan maximaal 1 kortingscode per bestelling worden gebruikt
De kortingscode is alleen te gebruiken vanaf de startdatum tot de einddatum die is aangegeven
De actie die bij de kortingscode hoort zal een x percentage korting zijn (bijv. 10%), een x bedrag korting (bijv. €5) of een code voor ‘gratis verzending’.
Hoe kom ik aan een kortingscode?
Kortingscodes worden altijd getoond in de e-mailsnieuwsbrieven
Enkele keer uitgelicht via de social media kanalen Facebook en/of Instagram
Enkele keer via de website in een banner
Leuk dat je een account wilt maken bij K-Parts! Je kunt klikken op Mijn account en dan kiezen voor de optie ‘account aanmaken’. Vul je gegevens correct in en maak een eigen wachtwoord aan. Als je een bevestigingsmail krijgt betekent dit dat het is gelukt en je een eigen account hebt bij K-Parts.
Wat kan ik met een account bij K-Parts?
Met een account bij K-Parts kan je makkelijk een overzicht van je bestellingen zien en van de producten die je graag zou willen bestellen. In het adresboek kan je je gegevens wijzigen. Je kan zelfs kiezen voor je favoriete betaalmethode. Ook kan je zelf de factuur downloaden van je bestelling
Ik kan niet inloggen op mijn account
Als het niet lukt om in te loggen kan je het beste de volgende stappen volgen:
Stap 1:Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevuld.Stap 2:Controleer of het wachtwoord juist is ingevuld. Let er op dat de caps lock toets niet aan staat.Stap 3:Heb je je e-mail en wachtwoord juist ingevuld? Dan kan je nog klikken op ‘wachtwoord vergeten’ om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Lukt het dan nog steeds niet, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice.
Ik kan geen account aanmaken
Lukt het je niet om een account te maken? Controleer dan of je niet al een account bij ons hebt en of je al je gegevens correct hebt ingevuld. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik kan een artikel niet bestellen via de website. Is deze wel op voorraad?
We doen er alles aan om de voorraad zo groot mogelijk te houden. Als het artikel wel op onze website staat maar je deze niet kunt bestellen is deze tijdelijk niet op voorraad. Je kan je inschrijven zodat je een voorraadmelding krijgt wanneer deze weer op voorraad is. Dit doe je door je e-mailadres in te vullen en dan te klikken op 'houd mij op de hoogte'. Je krijgt dan een e-mail wanneer het product weer op voorraad is.
Ik kan een artikel niet vinden op jullie website. Kunnen jullie dan wel aan deze komen?
Als een artikel wat je zoekt niet bij ons op de website staat, betekent dit dat we die op dit moment niet kunnen leveren. Het kan zijn dat we deze in de toekomst wel in ons assortiment zullen nemen. Eventueel zouden we je kunnen helpen met een vervangend product, waardoor je problemen wel verholpen zijn.
Kan K-Parts zien wanneer er weer producten op voorraad komen?
In de meeste gevallen kunnen wij helaas niet zien wanneer er wat bij ons binnenkomt. Als er iets uit voorraad is zullen we het altijd direct bestellen, mits het op voorraad is bij de leverancier.
Hoe lang duurt het voordat ik reactie krijg op een bericht?
Over het algemeen krijg je binnen 1-2 werkdagen reactie op je bericht of e-mail. Als het om een technische vraag gaat, kan het wat langer duren. Dit komt omdat onze technische dienst er dan naar moet kijken. Dit proberen we dan binnen een week voor je op te lossen.
Op welke dagen en tijden kan ik K-Parts bereiken?
We zijn bereikbaar op de volgende tijden:
werkdagen tussen 09:00 en 22:00zaterdag tussen 09:00 en 18:00
Rondom nationale feestdagen hebben wij een aangepaste bereikbaarheid van onze klantenservice.
Je kan ons 24 uur per dag mailen via onderstaand formulier.
werkdagen tussen 09:00 en 22:00 zaterdag tussen 09:00 en 18:00
wachttijd: 5 minuten
0031 (0)88 - 0118400
WhatsApp: +31 (0)880118444
Let op: Onze klantenservice is op de volgende feestdagen niet bereikbaar. - Eerste kerstdag - Tweede kerstdag - Nieuwjaarsdag
Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen we je om duidelijke informatie te geven, en daarbij één of meerdere bijlagen toe te voegen. Wij streven ernaar om binnen 1 werkdag jouw vraag te beantwoorden.