Klantenservice

 

Bestellen
Ik weet niet welke onderdelen ik nodig heb, waar kan ik terecht? chevron-down
Hoe plaats ik een bestelling bij K-Parts? chevron-down
Ik heb geen orderbevestiging gehad chevron-down
Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen? chevron-down
Wat kan ik doen als ik per ongeluk een verkeerd artikel heb besteld? chevron-down
Kan ik mijn bestelling nog annuleren? chevron-down
Ik heb geen track & trace ontvangen chevron-down
Kan ik mijn bestelling ook afhalen in Harderwijk? chevron-down
Wat als mijn bestelling niet compleet is? chevron-down
Waar vind ik de orderbevestiging en btw factuur van mij bestelling? chevron-down
Bekijk alle vragen
Bezorgen
Wanneer ontvang ik mijn bestelling? chevron-down
Welke verzendmethodes kan ik kiezen? chevron-down
Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling? chevron-down
Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten bezorgen dan op mijn huisadres? chevron-down
Ik heb niets besteld maar wel een pakket ontvangen chevron-down
Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen? chevron-down
Ik heb mijn bestelling of een deel hiervan beschadigd ontvangen chevron-down
Bekijk alle vragen
Ruilen en retourneren
Kan ik mijn retour laten ophalen? chevron-down
Mag ik mijn artikelen retourneren? chevron-down
Hoe retourneer ik mijn artikelen? chevron-down
Moet ik betalen voor mijn retourzending? chevron-down
Waar kan ik mijn retour afgeven? chevron-down
Hoe moet ik mijn retour inpakken? chevron-down
Hoe weet ik of mijn retourzending goed is aangekomen? chevron-down
Hoe snel is mijn retour verwerkt? chevron-down
Hoe snel wordt mijn geld teruggestort? chevron-down
Kan ik mijn bestelling omruilen? chevron-down
Bekijk alle vragen
Betalen
Welke betaalmogelijkheden zijn er? chevron-down
Kan ik altijd achteraf betalen? chevron-down
Ik heb een betalingsherinnering gekregen van Klarna chevron-down
Bekijk alle vragen
Garantie en reparatie
Heb ik garantie op mijn bestelde artikelen? chevron-down
Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelde artikelen? chevron-down
Hoe kan ik iets opsturen voor reparatie? chevron-down
Kan mijn kapotte artikel gerepareerd worden? chevron-down
Hoe lang duurt mijn reparatie? chevron-down
Bekijk alle vragen
Acties & kortingscodes
Kan ik bij K-Parts een cadeaubon aanschaffen? chevron-down
Welke speciale acties hebben jullie bij K-Parts? chevron-down
Hoe gebruik ik een kortingscode? chevron-down
Bekijk alle vragen
Mijn account
Hoe maak ik een account aan? chevron-down
Wat kan ik met een account bij K-Parts? chevron-down
Ik kan niet inloggen op mijn account chevron-down
Ik kan geen account aanmaken chevron-down
Bekijk alle vragen
Voorraad
Ik kan een artikel niet bestellen via de website. Is deze wel op voorraad? chevron-down
Ik kan een artikel niet vinden op jullie website. Kunnen jullie dan wel aan deze komen? chevron-down
Kan K-Parts zien wanneer er weer producten op voorraad komen? chevron-down
Bekijk alle vragen
Contact
Hoe lang duurt het voordat ik reactie krijg op een bericht? chevron-down
Op welke dagen en tijden kan ik K-Parts bereiken? chevron-down
Bekijk alle vragen

 


bel ons (lokaal tarief) Je kan ons 24 uur per dag mailen via onderstaand formulier.

werkdagen tussen 09:00 en 22:00
zaterdag tussen 09:00 en 18:00

wachttijd: 5 minuten

0031 (0)88 - 0118400

WhatsApp:
+31 (0)880118444

 

Let op: Onze klantenservice is op de volgende feestdagen niet bereikbaar.
- Eerste kerstdag
- Tweede kerstdag
- Nieuwjaarsdag

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen we je om duidelijke informatie te geven, en daarbij één of meerdere bijlagen toe te voegen.
Wij streven ernaar om binnen 1 werkdag jouw vraag te beantwoorden.

Klantenservice contact

 

star star star star star
4.69